Strobbo: De ultieme HR Automatiseringstool
Strobbo is een gratis Android app ontworpen door Onlinewerkrooster om HR-administratie te automatiseren. Het is een perfecte tool voor bedrijven met meerdere locaties en bedrijven. De app stelt u in staat interactieve roosters te maken, die rechtstreeks naar de mobiele apparaten van uw werknemers kunnen worden gestuurd. Het stelt u ook in staat contracten en overheidsaangiften te maken, de salarisadministratie te beheren en te integreren met meerdere salarismotoren.
Enkele belangrijke functies van Strobbo voor uw bedrijf zijn onder andere de mogelijkheid om beschikbaarheid te bekijken bij het maken van roosters, geplande werkuren via e-mail, sms en pushmeldingen te verzenden, open diensten te creëren en werknemers in staat te stellen ze in te vullen, te plannen op basis van geschatte omzet, daadwerkelijk gewerkte uren vast te leggen met behulp van de ingebouwde tijdregistratieklok en te integreren met uw kassa voor directe bedrijfsrapportage en rapportage van de salarisprestaties.
Strobbo biedt ook enkele belangrijke functies voor uw werknemers, waaronder de mogelijkheid om hun werkschema's altijd en overal te bekijken, in- en uit te klokken, open diensten te bekijken en te claimen, verlof aan te vragen en beschikbaarheidsinformatie te verstrekken.